Saturday 25 November 2017

LAKEP 2017

Bismillah.

Hari ni first day untuk LAKEP 2017
Frust juga la tak dapat pergi sebab clash dengan tarikh mula sem baru :'( 

Time malam jumaat , farrah pm tanya aku pergi LAKEP ke then aku cakap tak
Aku tanya farrah balik pergi ke, Farrah kata tak pergi sebab ummi tak benarkan
Aku terus bagitahu farrah yang aku frust dan serba salah gila tak pergi sebab tak ada biro pubpro dapat comit time LAKEP :(
Then farrah balas balik; "Fiqh Aulawiyat :) Pasti ada hikmah."
Farrah ni ennn senang je buat orang senang hati. Terharu! T.T



Cantik tak nametag aku design ni? kihkih


Didoakan moga baik baik aja ya komiti LAKEP semua? Moga Allah permudahkan!
Walaupun ada miss communication antara kita moga ukhwah tetap terjalin juga :)

Nah mini love untuk semua komiti LAKEP <3

No comments:

Post a Comment