Monday 4 December 2017

Jenjalan bersama Si Teyah :)

Bismillah.

Dari KL Sentral -> UM -> PPR Kota Damansara -> Changkat -> KL Sentral kembali!

Banyak duit kita habis en teyah? Hahahahaha especially bila kita naik MRT dari Pasar Seni ke Kwasa Sentral then naik bas dari MRT ke PPR Damansara. Serius pengalaman yang tak dapat lupa bila naik MRT! First time duh lalu bawah tanah lol

Nah gambar ciked.

Langit pagi di UM :)

View setelah 1 minit 


Tersama kasut 

Eh tak nampak

Dah nampak dah :)






First time naik MRT wajib ambil gambar

Forever favourite people :)

View luar MRT. Nais kan?


Aku dengan Teyah sampai sampai je terus tanya "Mana abang am?"
Dan Teyah be like , "Teyah dah tak ingat dah budak budak group Teyah. Diaorang pun mesti tak ingat Teyah dah." HAHAHA


Aku ada buat story ws pasal gambar ni, "Sejak bila changkat jadi tempat kenduri?"
Abang Hakim dan Abang Muteq be like, "Dah lama la."
K

Teyah lagi tinggi dari aku kan? hm

Experience yang baru untuk aku dan Teyah sebab mana pernah jalan jauhh gila macam ni. Macam pindah randah pun ada tau. Sorry Teyahhhh akak kalau berjalan tak pernahh penattt >< 

Aku rasa macam aku dah ready untuk keluar dari comfort zone yang bila mana aku kena cuba travel guna public ke tempat tempat yang aku tak pernah pergi macam tempoh hari lah. Aku cuba dan aku sedang cuba. Walaupun dalam hati takut kalau jalan seorang diri selalu. Serius do takut tapi bila ingat Allah ada so aku okay. I'm fine. :)

Bak kata Kak Ary:

"Mengembara adalah antara cara menghabiskan wang paling bijak selain membeli buku. Setiap orang yang pulang dari sebuah pengembaraan tidak hanya sekadar membawa pulang sepatu kotor, tetapi juga pengalaman serta hal-hal indah, pahit dan manis yang berlaku sepanjang perjalanan. Ketahuilah, travelling is not that expensive as you think. Kita tak perlu jadi kaya dulu baru boleh melancong/berjalan/mengembara. Andai ada kemahuan, kita sendiri akan berusaha untuk merealisasikan kemahuan itu."

Adios gais! 

No comments:

Post a Comment