Tuesday 5 December 2017

Juna dan Sakti

Bismillah.

Hari ni hari Selasa. Kelas aku habis awal dalam pukul 12 t.hari.
Banyak masa lagi so dapat la on instagram lama lama. Aku search terus 'fynnjamal'.
Salah satu instagramers yang setiap caption ada manfaat dan cerita yang kokping nak bagitahu.

Aku memang rasa dah lama gila tak on instagram dan tengok post post di instagram kokping.
Last aku like gambar dia 27 November 2017.
Fuh. Aku rasa lebih seminggu aku tak tahu apa apa update dari kokping.

Aku dah busy dengan PMGS18 yang akan datang. Balik rumah sewa je buka laptop, balik rumah sewa je buka laptop. Sampai housemate aku ingat aku busy buat assignment. Rupanya bukan. Busy design poster huhu

Tengok contoh poster yang gempak.
Font yang cool.
Wallpaper yang kemas.
Banyak lagi ah.

Jadi penolong kepada Alin pun dah busy semacam. Belum jadi ketua lagi.
Aku tolak jadi ketua PUBPRO PMGS18 sebab aku dah rasa time MATP26 so aku ingat nak bagi orang lain merasa dulu. :')

Okay back to the topic.

Aku scroll la sampai la jumpa satu post by kokping.
Aku baca terus aku nangis.
Sebab indah sangat dan reminder untuk aku juga :')

Orang yang sentiasa berada di samping kita dari kita susah kepada senang, HARGAILAH.

Indah sangat sangat sampai nangis aku :')

No comments:

Post a Comment